<body>
Friday, 20 January 2012 02:35

ok,aq nk citer pasal sekolah baru aq walaupomm aq dh mmg terlewat sgt2...sori larrr,aq bukan sengaja lewat nk tulis citer pasal aq tp aq busy larrr..ok kita start eik....29/12/2011 aq melaporkan diri di SM3K3 ...aq menjalani minggu orientasi selama seminggu...mmg x best la,sejak minggu tu aq benci ngn orientasi...pastu minggu seterusnya aq belajar mcm biasa dan balik kol 2 ...sepanjang aq belajar kt sana,aq dh dapat musuh baru tau nama budak laki tu Anas...dia tu mmg sengal arrr...aq pernah gaduh ngn dia kt bilik buku tesk sekali tu jerr ...pastu ada satu ari ni subjek BM pastu cikgu suruh Anas berdiri n jawab soalan2 yg ditanya pastu cikgu suruh Anas pilih salah seorang budak pompuan untuk jawab soalan seterusnya...pastu Anas cakap "saya pilih dia tu" sambil tunjuk kt aq...aq yg td sedangb tunduk sbb nk menulis jd terpinga-pinga (waduhh power ayt aq) pastu cikgu cakap "awok pilih sapo,acu tunjuk molek gak" Anas pomm tunjuk kt aq,aq jd terkejut n malu la sbb semua org dop buat bunyi "pfft,pfft,pfft" pastu cikgu cakap "cakap la nama dia..." Anas pomm cakap sambil tunjuk kt aq "hok dop depan tu cikgu,sy x tau nama dia ...x ingat cikgu" pastu cikgu suruh aq bangun pastu ade lagi hal yang berlaku n x aq x nak citerr kt saper2 pomm...tp yg pasti,aq sgt2 malu...pastu lepas subjek BM tu kan rehat ..nasib baik tp sampai ari ni aq rasa nk pecahkan kepala Anas...ok,berhenti cakap pasal budak sengal tu...kita balik ke tajuk asal...pada petang tu jugak,aq dapat surat tawaran ke SMK Dato' Ahmad Maher...mula2 aq rasa cm x nk pergi...tp,aq buat keputusan untuk pergi jugak dan skang ni aq belajar kt SMK Dato' Ahmad Maher...


p/s : bosan kan citerr aq..tp korang komen la jugak eik ...bagi komen yg jujur eik ;D


I Love SHINee (:


Disclaimer

Hello ! welcome to my blog .
Do remember to tag before you leave.
Lastly , have a nice day

PleaseDonStopTheMusic


Song Playing : Amigo
By : SHINee

PROFILE

shinee Pictures, Images and Photos
I'm Nurul.14.SMKDATO' AHMAD MAHER.KELANTAN.and the most important is I'M SHAWOL ;)

He Said She Said

cbox code here (:



Arigatou

Designer: -Purple!Lies%
Basecodes: %PURPLE.candy-
Image: Photobucket